2018年11月26日 星期一

0302。夏偉義(李碧華原著)

<<0302>>是夏偉義改編自小說家李碧華的幾段"靈異、愛情"漫畫,也算是冷門,但質素、畫功和故事是相當不錯的,推薦此書!愛看靈異加愛情漫畫的朋友不會失望了,特別喜歡<<木乃伊>>、<<恍惚的奶茶>>這兩個故事!









留給最愛的說話

已不知成為習慣 呆坐孤單的空間
似有意 無意 錯過了時限
這屨H潮漸散 寥落加一點嗟歎
似轉眼 轉了 痛苦的空間
垂著無言倦眼 心只想你可能仍再返
想你從無改變 再渡這一晚 不懂如何習慣
騙走心裡苦 雖然短暫
當你長離此間 便告別浪漫
獨白:終於我鼓起左最大既勇氣
約你出黎 因為我想面對住你
講出我心裡面想講左好耐既說話
可惜個個落雨的晚上 個條濕滑既公路
個個粗心大意既司機
令我唔可以趕到黎呢間咖啡室
親口對你講一句 :"我愛你"



沒有留言:

張貼留言