2019年7月30日 星期二

百太郎靈幻檔案。秦次朗

百太郎靈幻檔案是秦次朗80年代的一套出名靈異鬼怪作品,全套共9册。
即將踏入農曆七月十四,故按每年慣例,下篇開始又會以會鬼書為主題。















今宵多珍重






11 則留言:

  1. 百太郎有1套恐怖新聞非常有名。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊,主角可以看到未來新聞報紙,恐怖新奇!

      刪除
  2. 原來除了Q太郎仲有百太郎......

    回覆刪除
  3. 童麗的粵語歌,總給一種溫馨細膩的感覺。

    回覆刪除
  4. 你好? 好耐冇到訪喇! 我都唔知原來谷歌在4月停止某部份通知後, 我的所有回應都冇哂! 得番個0.
    所出的網誌自己是睇到有的, 但就好似石沉大海, 全無回應, 我都唔知有何地方不妥,
    今日我又嘗試去找找你們, 後來去到閱讀清單找到你, 再看看你都有人回應啊?
    所以我就知, 我的網誌出了問題, 我想知你有看到我5月的更新嗎? 謝謝回覆!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy你好,你己好耐冇消息了。我看不到你5月有網誌哦!只看到你昨天新出網誌,我試下去留言睇下先。

      刪除
  5. 以為是恐怖新聞, 秦次朗眼畫法一樣,

    回覆刪除